Проблемна тема



























 __________


Алгоритм роботи вчителя  над науково-методичною проблемою

                                      1 рік
1.  Аналіз результатів педагогічного процесу для виявлення загальних та окремих проблем науково-методичної роботи.

2. Дослідження реального рівня професійної майстерності.
2.1. Аналіз роботи вчителя.
2.2. Вивчення рівня навчальних досягнень школярів.
2.3. Анкетування, діагностування.

3. Виявлення проблеми, обґрунтування її актуальності.
3.1.  Опрацювання вчителем проблеми: мета, форми, методи реалізації.
3.2.  Підготовка аналітичного матеріалу.
3.3.  Побудова моделі нової технології, планування системи заходів, спрямованих на вирішення запропонованих завдань.
Підсумки: накопичення методичного матеріалу, теоретичного банку даних.

                                  2 - 3 роки
1. Створення умов для розв'язання поставлених завдань.
1.1. Оформлення довідково-інформаційної методичної папки із визначеної проблеми.
1.2.  Участь у інструктивно-методичних нарадах, лекціях, дискусіях з визначеної проблеми.
1.2.1. Організація наставництва, консультацій для молодих вчителів.
1.3.  Складання переліку рекомендованої літератури з проблеми.
1.4.  Проведення педагогічних читань з визначеної проблеми.
1.5.  Підготовка, проведення, участь у семінарі з визначеної теми.
1.5.1. Опрацювання відповідних статей періодичної літератури.

2. Організація роботи над новою технологією.
2.1. Розробка найбільш ефективних у роботі основних положень, методів, заходів, технологій.
2.2. Творчий звіт вчителя за результатами роботи.
2.3. Проведення моніторингу навчальних досягнень учнів, виявлення рівня їх вихованості, розвитку.
2.4. Проведення підсумкових контрольних робіт, тестувань, контрольних зрізів для вивчення впливу запропонованих технологій на рівень навчальних досягнень учнів.
2.5. Вивчення й аналіз діагностування рівня вихованості, розвитку учнів.
2.6. Випуск методбюлетенів з досвіду роботи.
2.7. Виконання науково-дослідних завдань вчителем.
2.8. Створення банку інформації щодо впроваджених проблем у навчально-виховний процес школи.
2.9. Взаємовідвідування уроків.

                                  4 рік
1. Узагальнення, аналіз отриманих даних, вироблення практичних рекомендацій.
2. Оформлення результатів досліджень.
3. Участь у методичній конференції, педраді.

                   Очікувані результати
• Підвищення педагогічної майстерності вчителя.
• Використання набутого досвіду більшістю педагогів.
• Вдосконалення змісту, форм, методів роботи вчителя.


• Високий рівень навчальних досягнень, вихованості, розвитку учнів.





Комментариев нет:

Отправить комментарий