
Пуговицы Блума - прием, придуманный Колин Аланиз, американской учительницей из Техаса. Освоить тему или понятие - довольно скучная постановка задачи, особенно для младших школьников. Куда привлекательнее звучит - застегнуть рубашку. Если рубашка полностью застегнута, ты одет и готов в путь. Иными словами, ученик овладеет понятием/темой, выполнив задания всех уровней от запоминания к созданию.
Источник: 200 глаголов цифровой таксономии Блума
______________________________________________
|
Метод, за допомогою якого текст набуває певної форми; він полягає у визначенні ролі (хто пише лист), отримувача (хто отримує), формату та теми.
РОФТ — це письмова діяльність, що зазвичай використовується на уроці на стадії консолідації.
Додаткові матеріали з теми:
RAFT-технология как один из приемов развития критического мышления
___________________________________________________________
___________________________________________________________
Источник: Дидактор
Метод розвитку творчої діяльності учнів. Скрапбук - це «альбом» з фотографіями, фото колажами, декорований елементами, картинками, малюнками, замітками, афоризмами і ін., для того, щоб розкрити сенс виучуваної теми. Сторінки такого «альбому» зазвичай оформлюються за певними темами, літературними напрямками, за творчістю письменника або літературного героя
_________________________________________________________
_______________________________________________________
"Кубування"
"Плейкаст"
Плейкасти – інтерактивні листівки, оригінальний спосіб виразити себе, поділитися своїми думками і настроєм. З'єднайте в єдине творіння слова, картинку, музику - і отримаєте свій унікальний маленький шедевр.
_______________________________________________________
"Кубування"
Кубування - методична стратегія, яка дає змогу зрозуміти явище різнобічно, у 6 різних площинах:
1. Опиши це –
2. Засоціюй це –
3. Порівняй це –
4. Проаналізуй це –
5. Аргументи «за» - аргументи «проти» -
6. Застосуй це – .
Дану методику можна застосувати на етапі усвідомлення, закріплення та контролю знань.
_____________________________________________________
Піраміда Блума (таксономія Блума, «ромашка» питань)
Таксономія Блума – це ієрархічно взаємопов'язана система освітніх цілей. Кожен її рівень спрямований на формування певних навичок мислення (від простого до складного). В основі піраміди Блума лежать знання – розуміння – використання. Три вищих рівні (аналіз – синтез – оцінювання) забезпечують розвиток навичок мислення високого рівня.
Додаткові матеріали з теми
http://pedsovet.su/metodika/priemy/5669_kak_nauchit_detey_stavit_voprosy
«Ромашка вопросов», или «Ромашка Блума» (по имени американского психолога и педагога Бенджамина Блума)
____________________________________________________
Практичний прийом
«Шість капелюхів»: прийом-гра для розвитку критичного мислення
Метод «Шість капелюхів» – це психологічна рольова гра, сенс якої полягає в тому, щоб розглянути одну і ту ж проблемну ситуацію з 6 незалежних одна від одної точок зору. Це дозволяє сформувати найбільш повне уявлення про предмет дискусії та на логічному й емоційному рівнях оцінити переваги і недоліки.
Немає коментарів:
Дописати коментар