Зарубіжна література 8 клас



Я сподіваюся, дорогі 8-класники, що ви чудово провели канікули, відпочили від дистанційного навчання й з новими силами готові далі підкоряти
 вершини зарубіжної літератури!

Отож, до роботи!

(через те, що надалі ЗЛ у нас один раз на тиждень, у п'ятницю, будуть зміни у вивченні творів та розкладі уроків)



15 травня 2020 р.
Тема уроку. 
Барбара Космовська. "Буба", "Буба: мертвий сезон".            
Художній світ Б. Космовської. Ідея поваги й любові до людини. 
Батьки - діти, діди - онуки. Сімейні цінності у творі.

Завдання
- Записати в зошиті дату та тему уроку
1. Прочитати, усвідомити, запам'ятати матеріал підручника 
на стор. 270 - 275.
2. Прочитати уривки роману на стор. 276 - 284.
3. Прочитати повний текст роману "Буба" та
 продовження роману "Буба: мертвий сезон"
читати онлайн  Барбара КОСМОВСЬКА  БУБА
4. Для допомоги можете скористатися матеріалами, розташованими 
на онлайн-дошці Padlet  8 клас. Уроки зарубіжної літератури
5. Перевірити себе, виконавши вправу "Літературний диктант"


Буба:мертвий сезон 

6. Створити в зошиті опорний конспект "Пантбук", 
використовуючи наданий малюнок. 
Надіслати на перевірку світлину виконаної роботи


1. Перевірте себе за допомогою флеш-карток 


2. Пройдіть онлайн - тестування (Всеосвіта)



Дякую за роботу!

Налаштовуйтесь на контрольну роботу за темою "Література ХХ-ХХІ ст."

А. де Сент-Екзюпері "Маленький принц", 
Р. Бах "Чайка Джонатан Лівінґстон" 
та Б. Космовська "Буба"

ПЕРЕРВА

 



  08 травня 2020 р.


Тема уроку. Річард Бах. "Чайка Джонатан Лівінґстон". Сюжет твору Р. Баха як філософська метафора людського буття. Алегоричні образи повісті. Утілення прагнення до високої мети в образі чайки Джонатана. Художній конфлікт і можливість його подолання. Ознаки притчі у творі.


Завдання
1. Прочитати, запам'ятати та усвідомити матеріал підручника на стор. 265 - 269.

2. Прочитати повість за посиланням  Річард Бах ЧАЙКА ДЖОНАТАН ЛІВІНГСТОН

3. Записати в зошиті дату, тему уроку.

4. Виконати письмові завдання:
1) Записати "10-топ найцікавіших фактів" про життя та творчість Р. Баха.
2) Скласти та записати анкету твору (тема, ідея, система образів, конфлікт твору).
3) Знайти та виписати із твору приклади афоризмів Р. Баха.

Виконані завдання сфотографувати й вислати на перевірку.

Для допомоги  ви можете скористатися матеріалами, які розміщені 


5. Пройти онлайн-тестування




ПЕРЕРВА! 
ДО НАСТУПНОГО УРОКУ!


24 квітня 2020 р.
Контрольна робота за темою "Бароко. Класицизм"


Я вірю у вашу відповідальність!

Після виконання КР ви можете до 1 травня ознайомитися із завданнями наступного уроку.



01 травня 2020 р.

Тема. Література ХХ - ХХІ ст.

Тема уроку. Антуан де Сент-Екзюпері. "Маленький принц". Людські взаємини, моральні цінності в казці-притчі "Маленький принц". Художні образи. Філософський зміст твору.


Завдання
1. Записати в зошиті дату й тему урока
2. Прочитати матеріал підручника на стор. 255 - 257.
3. Переглянути відео про письменника






Відео - урок від моєї колеги      Раджу переглянути


  
4. Прочитати аналіз та  казку-притчу "Маленький принц" (підручник, стор. 257-264)
5. Виконати завдання в зошиті
- Стрічка часу


- Створити ФБ-сторінку письменника



- Створити конспект "печворк" з використанням стікерів. (Приклейте стікер вузенькою смужкою в зошит, зверху напишіть питання, а під стікером в зошиті - відповідь)



- Виконати вправу "Послідовність подій у творі "Маленький принц" (в зошиті записуєте номер малюнка відповідно до послідовності події)



- Намалювати в зошиті схему "Подорож Маленького принца" відповідно до завдання



- Виконати вправу "Висновки Маленького принца після відвідувань планет", в зошиті записати відповіді під номером запитання



- Виписати героїв твору, використовуючи філворд (героїв - 10)


- Виписати у вигляді куща риси характеру Маленького принца, використовуючи філворд (рис - 11)






- Розв'язати кросворд



- Виконати вправу "Істини Маленького принца". До цитат дібрати відповідні поняття з філворду, записати номер цитати і поняття.



Творчі завдання

- Визначити образи-символи  казки "Маленький принц". Під номером малюнка написати, яку рису характеру, яку життєву цінність  уособлює собою персонаж



- Написати міні - твір "Шлях Маленького принца до істини", використовуючи кроссенс


Виконанні в зошиті завдання треба сфотографувати й надіслати мені в особисті повідомлення.

Обов'язково пройти онлайн - тестування (на порталі НаУрок)
кінцевий термін - 4 травня






Оцінювання буде відбуватися за такою схемою: 
всі вправи поділено на 4 модуля по 12 балів:

І модуль:
- стрічка часу (2 б.), 
- герої твору (2 б.),
- кущ рис характеру (2 б.), 
- конспект-печворк (3 б.), 
- вправа "Послідовність подій" (3 б.)

ІІ модуль:
- ФБ-сторінка (4 б.),
- схема подорожі Маленького принца (4 б.),
- вправа "Висновки Маленького принца" (4 б.)

ІІІ модуль:
- кросворд (4 б.),
- вправа "Істини Маленького принца" (4 б.),
- вправа "Образи-символи" (4 б.)

IV модуль:
- міні- твір "Шлях Маленького принца до істини" (12 б.)

Обов'язково виконати мінімум завдання двох модулів (на вибір).
Тобто, всім учням буде виставлено 2 оцінки відповідно до виконаних вправ.
До них додаються бали за онлайн-тестування.
Сумма отриманих балів буде ділитися на 6. 

_____________________________________________________

    



      Матеріали попередніх уроків


Комментариев нет:

Отправить комментарий